Reklamacje

Reklamacja i gwarancja

 

  1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie silnik-kosiarki.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych zostały legalnie wprowadzone na rynek polski oraz posiadają gwarancję producenta.
  2. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
  3. Jeśli zakupiony towar ma wady fabryczne, prosimy odesłać go zwykłą przesyłką pocztową lub w inny sposób dostarczyć do nas wraz z otrzymaną fakturą lub paragonem wraz z wypełnionym formularzem, w którym należy wypełnić część dotyczącą przyczyn reklamacji.

    Produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe zwrócimy pieniądze.

    Przypominamy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. W przypadku reklamacji równowartość opłaty poniesionej przy odesłaniu do nas wadliwego towaru zwrócimy Ci po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

  4. O terminie rozpatrzenia reklamacji klient jest zawiadamiany droga mailową.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl